Tina Hill, ung og snart to barnsmor... Samboer og forlovet med Morgan, vi er foreldre til en gutt som heter Sandro, født august.08, nå venter vi en baby i juni.10 <3 Går på skole, fått lappen ++ ...

Blogger mer på mammahill91.blogg.no :) snakkas

29. september 2009

Oppdateringer, shek it out ;D

Ja, i det siste har det skjedd mye. Snart i 3 uker har jeg vært i praksis.. Noe som har sliti knærne sinsvakt ut. Men jeg har også begynt på treningsenter, jeg og Morge :) Å vi har allerede vært der 3 ganger,, til torsdag blir den 4 ^^. Nå er målet å ned i vekt. Leser det jeg takler av teori forhold til lappen + masse oppgaver forhold til praksisplassen å DET ER STRESS :( hater det.. er drit sliten om dagen, sovner gjerne etter middag, å da er jeg borte en god stund. Helt ødelagt å vell og merke.. Har jo fortsatt LAV jernlager så, håper det fikser seg snart..

Jeg har også handla litt, 2 tynne gensere å denne shorten på Zizzy. Ikke akkurat så SUPER fint, men :P ble nå passe fornøyd :) ..

Nå er det på tide å legge seg, skal opp 05 i natt å trenger søvn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar